Cabreado con Dell…

febrero 4, 2008 at 4:14 pm 3 comentarios

Pois sí, teño un cabreo do copón con Dell!!!!!! resulta que ala polo 14 de Xaneiro deume por comprar un portátil da marca Dell, concretamente un XPS 1530, maldita sexa! teoricamente debería estar nas miñas mans para o 8 de febreiro, pero resulta que acabo de recibir un correo de que se vai atrasar ata o 25 de febreiro!!!   a entrega  do meu  aparello. Nunha nota escueta, sosa, e sen casi  ningunha explicación  estes  chuletas de Dell indicanme  que  en  caso de non haber novos retrasos deberei esperar  como digo ata  o 25 de febreiro, iso sí cando foi para pagar ben que se preocuparon de que fixera o ingreso correspondente o antes posible na conta do banco indicada.

Non é xusto!! nin igualitario, nin ostias… resulta que eu como cliente teño que pagar no prazo indicado por eles senon borran da súa base de datos a miña solicitude de pedido, perooooo…. eles poden facerme a entrega cando lles saia dos collóns, total xa cobrarón!! agora jodete e espera.

A verdade e que estou moi anoxado, cabreado, desilusionado, tanto co trato recibido, como cas indicacións que me dan, a ‘miña axente comercial’ o único que sabe indicarme e que ela no pode facer nada, que o sinte moito, e mil parvadas máis… o caso e que estou sin cartos e sin portátil de momento, e como ben me indican -se non se producen novos retrasos- estarei así outras duas semanas máis.

Lamentable, triste, penoso,… e agora que¿…? presento unha queixa, pidolles unha compensación, maldigo as suas putasmuelas,…

aaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!! mecago en dell!!!!!!!!!!!

Entry filed under: Noticia. Tags: .

IP Reverse -Que dominios almacena esta IP??? Uddi, Wsdl, Xsd, Soap, …

3 comentarios

  • 1. A dorfunteca » Quick News Flagged Articles  |  febrero 6, 2008 a las 6:38 am

    […] Que che vou contar…: Cabreado con Dell… https://toniocastro.wordpress.com/2008/02/04/cabreado-con-dell/ […]

  • 2. tito  |  febrero 6, 2008 a las 11:50 am

    Ola Tonio,

    Hai anos eu xa pasei por algo parecido. Foi no 95, quería comprar un monitor, e aforraba unhas 25.000 pts, que daquela era moito. Ao cabo dun mes, descubrín que non o podía conseguir nas condicións que ofertaran, e pedíanme 10.000 máis. Eu xa pagara 125.000 anticipadas, e coa operación pechada, parecíame unha tomadura de pelo, así que tras moito pelexar conseguín que me devolveran os cartos. Compreino nun tenda de barrio, tardou dous días en entregarmo, máis caro pero ao final máis seguro e mellor servizo.

    Desde aquela non compro a distancia, sempre en tendas de barrio, que ademais tamén asesoran, coñecen mellor ca nós o mercado e aos fabricantes. Se non teño máis remedio que comprar a distancia, contrareembolso.

    Eu no teu caso, pediría a devolución dos cartos e compraría por outro lado. As veces o barato sae caro.

    Saudos,

  • 3. toniocastro  |  febrero 6, 2008 a las 3:04 pm

    Grazas tito!! por contarme a túa experiencia, e a verdade e que é ben certo que comprar desta non do máis recomendable, estas indefenso, só contra unha multinacional. Sei que de momento só é unha demora pero o que máis me cabreou de todo son as formas na que te tratan, non pido pleitesia pero tampouco quero ser titere dos seus desexos.

    En principio voulles escribir un correo-e educado pero con firmeza e expoñendo o meu malestar, a partir de hai verei o que fago.

    A devolución dos cartos, sí e a mellor opción, de certo.
    Saudos!


Calendario

febrero 2008
L M X J V S D
« Ene   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Suscríbete as miñas novas

Powered by FeedBurner

Firefox

Android